Story of Life-ista <3
#Be Mine

Monday 10 December 2012 @ 13:30 | 0 Comment [s]

assalamualaikum ..
dulu aku ingat lagi ..
my sister ;Syazwani ,once ade suruh kitorang tengok video ni ..
kire my mom and aku lah ,opss lupe with my little sister ;mok ..
at first ,aku tak kenal siape diorang ..
and kire kakak aku lah yang introducekan ..

aku layan je la ..





and aku rase ini fenomena biase ..
dah jadik ikutan kott ..
record video korang ,then upload dekat youtube ..
ade rezeki ,ramailah tengok ..
then ,some producers tau ,contact korang ..
and pomm ..!!u become an artist ..

macam tuh lah hasilnye diorang kan ..?? --->>


- Justin Bieber
- Yuna
- Najwa Latif 
- Greyson Chance

so ,aku buat tak tahu lah after tengok video atas ni ..
and dalam mp3 misyue pun ade ,what the ~
aku malas nak dengar sebab aku tak minat ,kot ..??



--------------------------------------------------
*beberapa bulan


dah macam movie -_-'
okay ,cerita kat atas ni dah lame dah ..
dalam awal tahun jugak lah ..
after SPM ni ,baru aku usha2 youtube bagai ..
then ,aku tak ingat lah dekat mana ..
aku cilok ,nampak video ni ..
and rupenyer ,orang yang sama kot ..

baru aku teringat yang kakak aku dululah yang promo diorang ..
oouh ,gushih !tarik balik kata2 kat atas ..
gilalah weyh ,lepas tengok video ni ..!!
so ,superb !!
and aku amat2 ketinggalan ~






menyesal weyh ,menyesal !*hantuk kepala berulang kali ..




and guess what ..??
I really <3 this awesome guy !!




lebih2 lagi when he wears spectacle ! =)





so cute kan ..??and trend sekarang ,ramai gurlz luar sane tuh try to get his attention .. -_-'
macam aku jugak lah ..
tapi ,aku takdelah sampai nak suruh dia kenal aku pun ..
berlambak jugak orang lain kan ..??


but aku seriously tabik Tasha lah ..

suare dia gile sedap ..
and cantik :)




from video klip #be mine


kire diorang ni dah jadik artist la ea ..??

so ,I think that's all ..!!


chiao !



P/S -tengok video #be mine setiap hari and berulang kali ..

     dah hafal lirik =)


Older Post | Newer Post
The Owner

# my friend says to me ,"I'm not PERFECT ,I'm a kid who pushes the door when it says pull"
# i look at her and reply ,"I stil don't know the meaning of PERFECT ,I'm a teenager who pushes the door when it says 'we're close'"


TODAY





Stuffs


Diary Mine Site







People

Lavalife Dating Site



Let's Talk!



Life-ista ! <3



JUMPERZ 0812




IS




us




dad-chubby-me




me - chubby - sis - mom <3




he - the handsome cousin ;)





he's my 'brother' yang gilaaa



Traffics






Nuffnang





The Credits


Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Fully Edited : Syazen