Story of Life-ista <3
Pari-pari Matahari

Thursday 21 February 2013 @ 16:25 | 0 Comment [s]

assalamualaikum .
aku bukan nak cerita kisah dongeng
seperti seorang ibu menceritakan kepada anaknya
sebelum waktu tidur
cheh ..
chubby came home from school just now 



pic awal tahun


and she told me 'bout her dreaming last night 
which time tu aku sibuk layan twittter 
and I ignored her
takdelah fully but aku just cakap , "ooo ..."
yeah ,meant right ?but she used of it 
kadang2 dia merajuk ,aku pujuk lah
ape susah .haha

and time lunch ,dia nak mandi
for going to sekolah agama 
ada exam lagi tu
and sempat dia nak cerita dekat mom and syazwani
sooo ,that was the perfect time
yang mana aku sedia meminjamkan telinga >,<
kakak yang JAHAT ,yeah .
I already know that 
so ,based on her story ,

"mom ,orang mimpi mama jadi pari2 matahari ,"

we burst into laugh and she continued ,

"ada sungai ,dalam tu ada jam .mama tarik jam tu keluar .
and tiba2 mom macam cerita fairy odd parents tu ,
yang 'pammm ....!!' hilang .then ,semua orang terkejut .
sekali dekat awan tulis ,


PARI-PARI MATAHARI AKAN MUNCUL PADA 27 NOVEMBER TAHUN HADAPAN


and ada cahaya semua ,"







ape lagi ,nasib tak tercekik aku .
we're already finish .
macam2 kitorang imagine 
mom kata entah2 time tu mom dah ....
and aku dengan syazwani senyum je .
masalahnya bersambung tahun depan ,tak boleh bla .
and when she's gonna to school ,
aku tengah basuh pinggan
and we kept on gelak2 pasal story dia
panggil mom pari-pari matahari
chubby called me ,nak salam
and aku tanya , "orang ,pari2 apa ?"
"emmm .gigi .eh tooth fairy la tu ."
"kurang asam !"
"betullah ada kartun tootfairy kan ,"



comel jugak beb . :P



and
I ain't accept that .
sambung basuh pinggan 

chiao !


Older Post | Newer Post
The Owner

# my friend says to me ,"I'm not PERFECT ,I'm a kid who pushes the door when it says pull"
# i look at her and reply ,"I stil don't know the meaning of PERFECT ,I'm a teenager who pushes the door when it says 'we're close'"


TODAY





Stuffs


Diary Mine Site







People

Lavalife Dating Site



Let's Talk!



Life-ista ! <3



JUMPERZ 0812




IS




us




dad-chubby-me




me - chubby - sis - mom <3




he - the handsome cousin ;)





he's my 'brother' yang gilaaa



Traffics






Nuffnang





The Credits


Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Fully Edited : Syazen