Story of Life-ista <3
Da Engagement

Saturday 16 March 2013 @ 21:20 | 0 Comment [s]

assalamualaikum .
today is the engangement day !!
whoaaa .
eh ,aippp .
me ? nope 
me ? no laaa
me ? nah cincin ,telan .
actually ,this is Kak Dayah's engagement .
kakak saudara aku .
apo laie ,poie lah PD ! :D
haaa ,cakap nogori dah .huhu

den malas nak cito banyak .
ni hantaran daripada pihak perempuan 






kitorang bertolak lepas zohor
since chubby ada kursus kepimpinan ,cheh
plus hujan lebat teramat 
so ,time sampai pihak have already arrived
and we went in from the backdoor
macam pecah masuk pulak
haha
duduk area dapur 
see the engagement ceremony






hantaran daripada pihak lelaki


and look ,they're us !


muka terpaksa :3


tudung yang tak sampai berapa jam beli dari Mydin 
oppps ,haha .
more pictures coming .

chiao !

P/S -bila turn aku ?*gataiii ==


Older Post | Newer Post
The Owner

# my friend says to me ,"I'm not PERFECT ,I'm a kid who pushes the door when it says pull"
# i look at her and reply ,"I stil don't know the meaning of PERFECT ,I'm a teenager who pushes the door when it says 'we're close'"


TODAY





Stuffs


Diary Mine Site







People

Lavalife Dating Site



Let's Talk!



Life-ista ! <3



JUMPERZ 0812




IS




us




dad-chubby-me




me - chubby - sis - mom <3




he - the handsome cousin ;)





he's my 'brother' yang gilaaa



Traffics






Nuffnang





The Credits


Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Fully Edited : Syazen