Story of Life-ista <3
My Sweetheart #2

Friday 1 March 2013 @ 10:13 | 0 Comment [s]

assalamualaikum
aku happy jugak kali ni sebab 
birthday sweetheart aku lagi !!!
wah ,kalau korang ingat boyfie
memang gaya pasang ramai pulak aku kan
wahahaha
but seriously
sepanjang school holidays holidays aku ,
dia lah couple aku


taraaaa !


dah macam barbie dah . :D


her name afifah but with my comfort
I call her PAH/PIPAH .lol ~
aku as usual
keep on sleep early
bukan tido tapi tertido
yes ,this is me
suka tido 
teruk kan ?haihh ==
so nasib terbangun pukul 1 if I'm not mistaken
cepat2 whatsapp pipah 
alhamdulillah ,she was still wokeup
and we kept on trying to call by viber
tapi asyik masalah je .
sumpah sedih gilaaa time tu
kejap2 putus ,and the worst thing
aku tak boleh viber dia (call dia)
dia yang kena call aku dulu 
sampai kitorang tak tahan dah .
sedih sangat .
lastly ,this was what her feelings 




as usual
korang boleh nampak siapa yang menyelit tu
dia memang ada je .
ibarat orang ketiga dalam hubungan aku dengan pah
adehh ==
apa yang aku tau ,
aku SAYANG GILAAA dekat dua orang ni !

chiao !

P/S -pah pun boleh kawen dah .wohooo ! :P


Older Post | Newer Post
The Owner

# my friend says to me ,"I'm not PERFECT ,I'm a kid who pushes the door when it says pull"
# i look at her and reply ,"I stil don't know the meaning of PERFECT ,I'm a teenager who pushes the door when it says 'we're close'"


TODAY





Stuffs


Diary Mine Site







People

Lavalife Dating Site



Let's Talk!



Life-ista ! <3



JUMPERZ 0812




IS




us




dad-chubby-me




me - chubby - sis - mom <3




he - the handsome cousin ;)





he's my 'brother' yang gilaaa



Traffics






Nuffnang





The Credits


Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Fully Edited : Syazen