Story of Life-ista <3
UiTM Offer !

Friday 17 May 2013 @ 16:30 | 0 Comment [s]

assalamualaikum
baru post yang tadi ,hew 
and now aku takmo type and cerita banyaklah
sebab tajuk pun dah gempak
ahaha

well ,I've just got offer from UiTM
check pukul 12 tadi tapi takde lah tepat sangat
ramai check awal2 ,takut hang
aku punya malas so lambat sikit 
tergolek dekat lantai sambil online twitter through phone
yes ,that's me 
layan punya layan 
nampakla certain tweets pasal semakan u 
jeles pulak aku dengan bebudak ni
tabahkan jua
gagahkan diriku untuk bangun dan check ,pemalas betul .haha

cari punya cari ,
semak punya semak ,
masukkan IC bagai then ..TARAAAAA ...!!




-------------------------------------------

LOADING 

-------------------------------------------



pffftt
gila lama loading
time tengah tunggu
Safwan text aku bagitau dia dapat UiTM
perghh ,untunglahhh .
cuak kot time tu .
actually ,aku nak sangat UiTM and taknak UIA -,-
but ,just look at this =='


baru snap guna camera lappy -_- ,well janji ada .huhu

awal2 ,memang excited bagai nak masuk UIA
siap bincang dengan ex senior aku dekat twitter
sampai mengarut ,haha .
mana tau dia memang ambil first choice kitakan 
tapi cikgu ada bagitau ,
kalau apa yang kita nak ,
put it as second choice
memang dia bagi
first choice pun nasib badan lah
tapi time ni memang nak sangat UIA so letak as first choice
okay sambung balik 
aku pun debor la rasa
Safwan suruh check sms je ,haihh
kredit pulak takde
buatlah muka comel yang sememangnya comel dekat mama 
asking to use her credits .huhu
tapi still depan komputer time nak text tu 
then ,baru nak text 
page tu dah habis loading
haihh ,jimat kredit
tau2 ja .hoho .

and guess what ...???!!
tak perlu aku rasa 
sebab title pun korang dah tau -_-
saja gempak en 
so ,here it is !




alhamdulillah
makbul juga doa aku
dapat tawaran UPU especially UiTM 
aminnn ,ya Allah .
memang happy tak terkata 
mama hulur tangan ,salam and baba sekali
then wish congrates sekali 
time tu pula baba baru ambil Chubby balik sekolah kebangsaan
excited bagitau Chubby .haha

I thought kalau dapat UIA ,aku taknak
I'll choose Matriks then .
but thanks Allah again 
makbul doa . :)

okay ,mama dah tanya banyak kali bila nak iron baju Chubby
baju sekolah agama .
excited sampai lupa .huhu

chiao !

P/S -nak iron baju Chubby dalam keadaan riang ria :D


Older Post
The Owner

# my friend says to me ,"I'm not PERFECT ,I'm a kid who pushes the door when it says pull"
# i look at her and reply ,"I stil don't know the meaning of PERFECT ,I'm a teenager who pushes the door when it says 'we're close'"


TODAY





Stuffs


Diary Mine Site







People

Lavalife Dating Site



Let's Talk!



Life-ista ! <3



JUMPERZ 0812




IS




us




dad-chubby-me




me - chubby - sis - mom <3




he - the handsome cousin ;)





he's my 'brother' yang gilaaa



Traffics






Nuffnang





The Credits


Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Fully Edited : Syazen