Story of Life-ista <3
Bermulanya Kerjaya

Wednesday 27 February 2013 @ 21:08 | 0 Comment [s]

assalamualaikum 
fuhh ,penat gila .
ops ,bukan berjogging or buat exercise .
bertuah kau kalau aku buat exercise 
buang segala lemak .haha XD
bukan apa ,korang taukan aku tanam anggur sekarang 
almaklumlah ,lepas SPM 
jangan buat2 tak faham pula .haha
but now aku pun terkezut 
aku ada kerjaya beb .wahahaha
bukan sebarang kerja 
meniaga online kot .
wohooo .huhu
cerita dia macam ni lah 
semalam ,aku ,mom and syazwani lepak dekat JJ
and nature called me when syamimi called syazwani
haha .terer kan aku *double angkat kening
then ,lepas diorang borak2 
turn aku pulak and this is one of our conversations ,

"dik ,kau dah ada lesen ke ?"
"mane ade ,baru L .kena belajar lah ,"
"so ,bila dapat lesen ,"

"orang dah belajar 1 jam .lag 7 jam .then pra JPJ and JPJ .
lulus JPJ dapat ah ,"
"ha ,nanti orang balik ,beli kete (kereta) same2 .kau kerja lah do cari duit ,"
"baba tak kasi kerja lah ,macam mane nak cari duit ?"

"kau buat ape2 yang boleh dapat income .nanti beli kete same2 .
takpun ,kau uruskan blogshop orang ,"
"ha ,err .okay .orang try ,"

okay .that was the story and upon arriving home 
aku punye lah bersemangat google2 .
haha ,macam name tarian pulak ---> GOOGLE-GOOGLE
so ,I have got the idea 
usha lah mudah.my 






and lagi sekali terkaget
mimi tak daftar situ pun .
so ,aku try lah berjinak2 .
ayat main hentam keromo *ade ke keromo ? ==
itupun tak sure ,masuk ke tak .
and after that ,aku menjalani kehidupan seperti biasa .
and this morning ,aku bangun .
bercicit-cicit bunyi phone aku
selalu aku abaikan ,ingat whatsapp group batch 1995
but tiba2 saje usha .
and ade text ,whatsapp dari orang luar .
tanya pasal barang2 blogshop .
lagi aku bangga mehhh .
so ,aku takmo cerita banyak .
korang rajin nak tengok ,tengok lah .
apa yang spesel specialnya ,
barang2 ni semua from UK we bought to Malaysia
so ...
welcome to mimi's blogshop !!



nanti esok aku tunjuk sikit barang2 yang kitorang jual .
on the next post ---> Mimi's Blogshop

chiao ! 

P/S -mata aku $$$ .wahaha *evil's laugh


Older Post | Newer Post
The Owner

# my friend says to me ,"I'm not PERFECT ,I'm a kid who pushes the door when it says pull"
# i look at her and reply ,"I stil don't know the meaning of PERFECT ,I'm a teenager who pushes the door when it says 'we're close'"


TODAY





Stuffs


Diary Mine Site







People

Lavalife Dating Site



Let's Talk!



Life-ista ! <3



JUMPERZ 0812




IS




us




dad-chubby-me




me - chubby - sis - mom <3




he - the handsome cousin ;)





he's my 'brother' yang gilaaa



Traffics






Nuffnang





The Credits


Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Fully Edited : Syazen