Story of Life-ista <3
Kembar Syed Shamim

Monday 18 February 2013 @ 20:45 | 0 Comment [s]

assalamualaikum .
mesti korang excited gilaaa nak baca .
*ada ke orang nak baca ? ==
I think you know whom I mean ,right ?
SYED SHAMIM 
yeahh .partner TASHA MANSHAHAR 
diorang popular dengan lagu #Be Mine




okay ,sabar2 dengan tajuk ni .
aku nak story da mory lah .
dah pendekkan dah ni .
last night before tidur ,aku perasan dekat channel ..
tak ingat pulak what was it .
ada movie omputih zaman dulu .
nama movie tu CALENDAR GIRL 



kenapa aku kaburkan muka lelaki ni ?
haaa .ni lah aku nak cerita weh .
this was 1993's movie
aku baca info ,about 3 guys yang obses gilaaa
dengan retis artis diorang ---> MARILYN MONROE
ha ,korang kenal tak ?
I just know her name.
memang aku hidup pulak zaman dia kan . :3
but I didn't watch on that time .
sebab dah pukul 2 pagi kot .
If I'm not mistaken .
memang merah je lah mata aku nanti .
then this late evening ,aku saje on the same channel
and movie tu ada balik .
so ,aku layan sampai habis .
and I didn't know why ,
I can't blink my eyes even a second
bila pandang mamat sorang ni .
dalam movie ni ,the guy named ROY .
and bila habis movie ,I've just realized
"lahhh .patut aku minat ,rupa SYED SHAMIM doe ,"

that was my impression on him .
and the actor was JOHN PRIESTLEY
sekarang dah tua lah .
he was 44 years old .
ada family bagai .
and I started to survey






time ni JOHN dah masuk tua


yeahh .they were twins .
kita kan ada 7 orang kembar dekat dunia .
so ,I guess ini salah seorang kembar SYED SHAMIM lah :D
and this is the poster yang aku blurr kan tadi tu .





and ..
correct me if I'm wrong . :)

chiao !

P/S -JOHN PRIESTLEY lagi hensem lah ,SYED SHAMIM .opsss ,sorry ^_^


Older Post | Newer Post
The Owner

# my friend says to me ,"I'm not PERFECT ,I'm a kid who pushes the door when it says pull"
# i look at her and reply ,"I stil don't know the meaning of PERFECT ,I'm a teenager who pushes the door when it says 'we're close'"


TODAY





Stuffs


Diary Mine Site







People

Lavalife Dating Site



Let's Talk!



Life-ista ! <3



JUMPERZ 0812




IS




us




dad-chubby-me




me - chubby - sis - mom <3




he - the handsome cousin ;)





he's my 'brother' yang gilaaa



Traffics






Nuffnang





The Credits


Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Fully Edited : Syazen